Hafif Ticari Ürün Gamı Yeniden Tanıtıldı
Türkiye’de hafif ticari araç sektöründe öncü markalardan olan Renault, yenilenmiş hafif ticari ürün gamını basın ve tüm Türkiye’nin beğenisine sundu. Marka, binek otomobil satışlarında olduğu gibi hafif ticari ürünlerde de yüksek bir satış hacmi hedefliyor.
İstanbul’da düzenlenen lansmanda Renault, yeni Kangoo, Master ve Trafic modellerinden oluşan hafif ticari ailesini Türkiye’ye tanıttı. Basına tanıtılan modeller, kendi alanlarında yer etmiş çiçekçi, pastane, manav, kargo aracı ve inşaat malzemeleri taşıyabilen bir ticari araç gibi farklı konseptlerle hedef kitlesine yönelik olarak sunuldu. Bu sayede markanın hafif ticari ürün gamının geniş kullanım alanları, ferah yükleme alanı, konforlu iç dizaynı ve sağlam dış gövdesi doğrudan meslek grupları üzerinden uygulamalı olarak gösterilmiş oldu.
Avrupa’da büyük bir başarı elde eden Renault, Türkiye’de de hafif ticari araçlardaki konumunu güçlendirme kararı aldı. Yenilenen hafif ticari ailesi, Kangoo, Master ve Trafic modellerinden oluşuyor ve tüm kullanıcıların beğenisine sunuluyor.
Renault’un hafif ticari araçlardaki başarısını arttırmak için attığı bu adımla ilgili açıklamalarda bulunan MAİS Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, “Binek otomobillerde Türkiye’nin en fazla tercih edilen markalarından biri olan Renault, şimdi de hafif ticari araçlardaki varlığını perçinleyerek başarısını katlamayı hedefliyor. Yenilenen hafif ticari ailemiz oldukça güçlü bir yapıya sahip. Kangoo, Master ve Trafic modelleriyle sadece yeni ticari modeller sunmuyor, aynı zamanda hafif ticari araçlar için yeni bir bakış açısı getiriyoruz” dedi.
Dr. Çağdaş, Türkiye’nin ticari araç sektöründe Avrupa’daki en önemli ülkelerden biri olduğuna dikkat çekerek, “Bu nedenle Renault gibi bir markanın bu alanda aktif olmaması düşünülemez. Bu alandaki stratejimizi aktif olarak uygulayacağız ve müşterilerimize doğrudan pazarlama yaparak ihtiyaçlarını dinleyeceğiz. Şimdiye kadar ticari araç satışlarımız toplam satışlarımızın yüzde 15’ine denk geliyordu, bu oranı yüzde 20’lere çıkarmayı hedefliyoruz” şeklinde konuştu.
Yeni Renault Master Türkiye Pazarına Sunuluyor
2025 yılında Kangoo ailesiyle birlikte minivan segmentinde tamamen yenilenen ürün gamına sahip olan marka, şimdi de yeni Master modelini Türkiye’de sunarak ticari araç alanındaki atılımlarını sürdürmeyi amaçlıyor. Daha önceki jenerasyonlarda Avrupa’da yüksek satış rakamlarına ulaşan ve dünya çapında 3 milyondan fazla satışa sahip olan Master, bu yıl 4. jenerasyonuyla Türkiye’de satışa sunulacak.
Sürgülü yan kapısıyla kolay yükleme imkanı sağlayan yeni Master, bir önceki modele göre 1,3 /100 km daha az yakıt tüketimiyle daha ekonomik bir kullanım sunuyor. Yenilenen direksiyon sistemi yüksek manevra kabiliyeti sağlarken, 20 adet gelişmiş sürüş destek sistemi de daha güvenli bir sürüş deneyimi sunuyor. Ayrıca 10.1″ OpenR Link multimedya sistemi, Google hizmetleri ve 50’den fazla Google uygulamasına erişim sağlıyor. Master, bağlantılı hizmetlere sahip bir ticari model olarak segmentinde öncü bir konumda yer alıyor. Yeni Master, rüzgar tünellerinde tasarlanan “aerovan” modeliyle de ticari araç dünyasında kendi kategorisine özgü bir verimlilik sunuyor. Yeni Master, IVOTY jürisi tarafından 2025 yılının ticari modeli seçilmiş olup, Türkiye pazarında kullanıcılar için benzersiz bir alternatif sunmayı hedefliyor.
23 Aralık tarihinden itibaren satışa sunulacak yeni Master, panelvan gövde tipinde 1 milyon 495 bin lira, kamyonet gövde tipinde ise 1 milyon 420 bin liradan başlayan fiyatlarla tüketicilerin beğenisine sunulacak.
En Popüler Modeller: Kangoo Multix ve Kangoo Van
1997 yılında Türkiye pazarına sunulan Kangoo, Kangoo Multix, Kangoo Van ve Kangoo Maxi olmak üzere dört farklı versiyona sahip. Kangoo, pastane, çiçekçi, manav, kargo aracı ve inşaat malzemelerini taşıyabilme gibi birçok alanda kullanılabildiği için oldukça popüler bir model.
Renault, hafif ticari araç sektöründe popüler olan bu modellerin yanı sıra Master ve Trafic ile de daha geniş bir kullanıcı kitlesine hitap etmeyi hedefliyor.
Bir yanıt bırakın